الفن والترفيه

بالفيديو .. الرد الأول من دينا الشربيني بشأن زواجها من عمرو دياب

ردت الفنانة “دينا الشربيني” على الاتهامات الموجهه لها بعد الزواج خلال الأعوام الماضية من الفنان” عمرو دياب “، خلال حلولها ضيفة علي برنامج “ABTALKS” مع الإعلامي “أنس بوخش”.

رد دينا الشربيني

وأضافت الفنانة ” دينا الشربيني” أنها لم تأخذ الفنان “عمرو دياب” من زوجته كما أشاع البعض وقالت”أنا قعدت في قصة طويلة من مدة عامين والناس فضلت تقول اني أخدت حد من حد، بس ده مكنش حقيقي خالص وفي الوقت ده كل أصدقائي طلبوا مني اني أطلع وأتكلم أن الموضوع ده كان خلصان من عامين وإن مفيش حاجة وأنهم مش مع بعض، بس أنا قررت متكلمش.

واستكملت أنا طول ما أنت عارف أنك معملتش ده بتبقى قاعد مش متضايق من الكلام الشائع، على عكس الناس اللي بتبقي عاملة ده فعلا يإما علي رأسهم بطحة أو معندهاش دم ، منوهه إلى أنها لم تتحدث عن الأمر لأنها ليست حياتها بمفردها وإنما حياة 3 أشخاص.

تصريح دينا الشربيني عن الحب

أوضحت الفنانة ” دينا الشربيني” أنها لا تحب الرد على مثل تلك الشائعات والأهم هو عملها، وبالمناسبة أنا وهي صحاب جدا، وحتي وقتنا الحالي، وناس كتير كرهوني نتيجة حوار مش حقيقي.
وتحدثت الفنانة الشابة “دينا الشربيني”خلال الحوار أنها تؤمن بالحب من أول نظرة، وأنها خاضت تلك التجربة مرتين في حياتها ولكنها تقع في نفس الأخطاء كل مرة” بتحس أنك أتخطفت، أنا حصلت لي الصراحة قبل كد”.